Wygodne płatności jedną kartą debetową w różnych walutach
Oszczędności na przewalutowaniach za granicą dzięki usłudze wielowalutowej
0 zł za aktywację
Jedna karta umożliwiająca płatności bez przewalutowania w 8 walutach
Korzyści
Poznaj korzyści
Jedna karta umożliwiająca płatności bez przewalutowania w 8 walutach – EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK
0 zł za aktywację i korzystanie z usługi wielowalutowej
Możliwość włączenia usługi na wszystkich kartach debetowych wydanych do VeloKonta Premium
Waluta transakcji zostanie rozpoznana automatycznie, dzięki czemu odpowiednia kwota zostanie pobrana bezpośrednio z rachunku walutowego – pod warunkiem posiadania wystarczających środków
W jaki sposób skorzystać z usługi wielowalutowej?
W jaki sposób skorzystać z usługi wielowalutowej?
Nie musisz wnioskować o nową kartę. Usługa dostępna jest dla wszystkich posiadaczy VeloKonta Premium.
Wejdź w „Szczegóły karty” swojej karty debetowej wydanej przez VeloBank
4
Wybierz: „Podłącz konto walutowe do karty”
5
Zatwierdź podłączenie rachunku walutowego do karty debetowej. Zrobisz to poprzez mobilną autoryzację lub kod SMS.
Usługa wielowalutowa
Rachunki walutowe można podłączać i odłączać od karty w dowolnym momencie. Rachunek w PLN powiązany jest z kartą debetową na stałe. Do karty debetowej może być podłączony tylko jeden rachunek walutowy w danej walucie.
1. W jakich walutach można płacić kartą debetową nie ponosząc kosztów przewalutowania w ramach usługi wielowalutowej?
W ramach usługi wielowalutowej Klient może podłączyć do karty rachunki walutowe prowadzone w walutach: EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK.
2. W jaki sposób można podłączyć/odłączyć rachunek walutowy do karty?
Podłączenie/odłączenierachunków walutowych do karty debetowej może odbyć się za pośrednictwem:
Bankowości Internetowej lub Mobilnej (wybierając zakładkę „Karty”, a następnie wchodząc w „Szczegóły Karty” wydanej do VeloKonta, VeloKonta Premium oraz VeloKonta Private Banking i klikając przycisk „Podłącz” w sekcji „Rachunki walutowe”),
Infolinii,
Placówki Banku.
3. Czy Klient musi zamawiać nową kartę, żeby móc skorzystać z usługi wielowalutowej?
Nie ma konieczności zamawiania nowej karty. Usługa może być uruchomiona na wszystkich kartach wydanych do kont VeloKonta, VeloKonta Premium oraz VeloKonta Private Banking.
4. Czy korzystanie z usługi wielowalutowej jest płatne?
Do karty debetowej może być podłączony tylko jeden rachunek walutowy w danej walucie. Rachunek prowadzony w PLN powiązany jest z karta debetowa na stałe.
W przypadku braku odpowiednich środków na rachunku walutowym, kwota transakcji zostanie pobrana z podstawowego rachunku prowadzonego w PLN. Transakcja zostanie rozliczona na zasadach określonych w „Regulaminie rachunków bankowych, kart debetowych oraz usługi bankowości elektronicznej i usługi bankowości telefonicznej w VeloBank S.A. dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej”. Wysokość prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów oraz opis usługi DCC znajdują się w Regulaminie usługi. Pozostałe opłaty za Karty debetowe określone są w TOiP.
Szczegóły dotyczące funkcjonowania usługi wielowalutowej oraz Tabela Opłat i Prowizji dostępne są na velobank.pl oraz w placówkach VeloBanku.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na velobank.pl/slownik