Niedostępność bankowości internetowej i mobilnej z 21 na 22 września 2024 r.

18.09.2024

Wiemy, że najlepsza bankowość to taka, która w 100% spełnia Wasze oczekiwania. Dlatego w nocy z 21 na 22 września w godzinach 23:50 - 6:40 będzie przerwa techniczna, w której prężnie będziemy działać nad nowymi udogodnieniami.

Z czego skorzystacie:

  • w sklepie stacjonarnym zapłacicie kartą, zbliżeniowo telefonem, zegarkiem lub opaską,
  • wpłacicie i wypłacicie gotówkę kartą z bankomatu.

Z czego nie skorzystacie:

  • nie zalogujecie się do bankowości mobilnej i internetowej,
  • nie zlecicie przelewu,
  • nie skorzystacie z BLIKA,
  • płatności online kartą mogą być utrudnione.

 

Niedostępność usługi Przelew na telefon BLIK

W niedzielę, 22 września od 00:00 do 12:00, BLIK zaplanował prace serwisowe. W tym czasie nie wykonasz przelewów na telefon w ramach usługi BLIK w żadnym banku.

 

W przypadku wszelkich problemów nasza infolinia czynna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu i służy pomocą. 

Przepraszamy za utrudnienia!

 

Pozdrawiamy

Zespół VeloBanku