Niedostępność bankowości internetowej i mobilnej z 21 na 22 września 2024 r.
18.09.2024
Wiemy, że najlepsza bankowość to taka, która w 100% spełnia Wasze oczekiwania. Dlatego w nocy z 21 na 22 września w godzinach 23:50 - 6:40 będzie przerwa techniczna, w której prężnie będziemy działać nad nowymi udogodnieniami.
Z czego skorzystacie:
- w sklepie stacjonarnym zapłacicie kartą, zbliżeniowo telefonem, zegarkiem lub opaską,
- wpłacicie i wypłacicie gotówkę kartą z bankomatu.
Z czego nie skorzystacie:
- nie zalogujecie się do bankowości mobilnej i internetowej,
- nie zlecicie przelewu,
- nie skorzystacie z BLIKA,
- płatności online kartą mogą być utrudnione.
Niedostępność usługi Przelew na telefon BLIK
W niedzielę, 22 września od 00:00 do 12:00, BLIK zaplanował prace serwisowe. W tym czasie nie wykonasz przelewów na telefon w ramach usługi BLIK w żadnym banku.
W przypadku wszelkich problemów nasza infolinia czynna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu i służy pomocą.
Przepraszamy za utrudnienia!
Pozdrawiamy
Zespół VeloBanku