Od 14 września inaczej zalogujesz się na swoje konto - sprawdź!
Szanowny Kliencie,
od 14 września 2019 r. wprowadzamy zmiany w korzystaniu z Bankowości Internetowej. Zmiany związane są z unijną dyrektywą PSD2 dotyczącą usług płatniczych. Ma ona na celu zwiększenie bezpieczeństwa Klientów korzystających z usług płatniczych oferowanych drogą elektroniczną.
Poniżej przedstawiamy najważniejsze zmiany.
- Od 14 września 2019 r. inaczej zalogujesz się do Bankowości Internetowej
Każde logowanie do Bankowości Internetowej będzie dodatkowo wymagało od Ciebie, oprócz wpisania loginu i hasła, podania kodu SMS lub potwierdzenia logowania mobilną autoryzacją.
Co ważne, każdy Klient powinien posługiwać się indywidualnym numerem telefonu – to oznacza, że dany numer telefonu będzie mógł być zarejestrowany w banku do logowania się i autoryzacji operacji kodem SMS tylko u jednego Klienta w tym samym czasie.
- Możesz dodać swoje urządzenie do listy urządzeń zarejestrowanych
Jeśli nie chcesz za każdym razem potwierdzać logowania SMS-em lub mobilną autoryzacją, dodaj swoje urządzenie do urządzeń zarejestrowanych. Na urządzeniu, które zarejestrujesz będziesz mógł logować się tak samo jak do tej pory. Zachęcamy do skorzystania z tego rozwiązania.
- Logowanie do Bankowości Mobilnej pozostanie bez zmian.
Obecny sposób logowania spełnia już wymogi PSD2, dlatego do aplikacji mobilnej będziesz logował się tak jak dotychczas.
- Zmiany w autoryzacji płatności kartami w internecie
Zmiany dotkną również płatności kartami w Internecie. Już niedługo, podczas dokonywania tego typu transakcji, możesz zostać przekierowany do Bankowości Internetowej lub Bankowości Mobilnej w celu autoryzacji takiego zlecenia.
Zmian jest więcej, zapoznaj się z nimi na naszej stronie internetowej.
Pozdrawiamy,
Getin Bank