Gdzie odzyskam hasło do logowania do bankowości internetowej?
Jeśli nie pamiętasz hasła do bankowości internetowej, możesz samodzielnie je odzyskać.
Kliknij w opcję Nie pamiętam hasła na stronie logowania. Wyświetlimy Ci serię pytań weryfikacyjnych. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania, na adres mejlowy podany w Twojej bankowości wyślemy link autoryzacyjny. Gdy go klikniesz, na numer telefonu podany w Twojej bankowości wyślemy nowe hasło. Po zalogowaniu się nowym hasłem otrzymanym w SMS-ie poprosimy Cię o utworzenie własnego hasła.
Sprawdź dokładną instrukcję, jak samodzielnie odzyskać hasło do Bankowości Internetowej
Hasło możesz wygenerować również
- w placówce banku
-
na infolinii VeloBanku pod numerem telefonu +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01. Wybierz opcję klienta indywidulanego, a następnie logowanie do bankowości telefonicznej lub połączenie z konsultantem. Infolinia dla klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę. Koszt połączenia jest zgodny z taryfą Twojego operatora. Zanim zadzwonisz na infolinię przygotuj login i hasło do bankowości telefonicznej lub zaloguj się do aplikacji mobilnej i skorzystaj z opcji VeloPhone, by połączyć się z infolinią od razu jako zweryfikowany klient.
Login do bankowości telefonicznej jest taki sam jak do bankowości internetowej, natomiast hasło startowe wysłaliśmy do Ciebie SMS-em.. Jeśli masz już nadane własne hasło, to je przygotuj. Po przygotowaniu tych danych zadzwoń na infolinię, wybierz opcję klienta indywidualnego, a następnie logowanie do bankowości telefonicznej. Po zalogowaniu będziesz mieć możliwość odblokowania dostępu do bankowości internetowej - w kolejnym kroku lektor udostępni Ci opcję resetu hasła do bankowości internetowej. Po zatwierdzeniu jej symbolem #, dostaniesz SMS-a z jednorazowym hasłem do logowania się do bankowości internetowej.