Jaki jest limit dzienny dla operacji, które mogę wykonać poprzez bankowość internetową?
Maksymalna kwota limitu dziennego to:
- 200 000 zł dla klientów indywidualnych i bankowości premium
- 500 000 zł dla klientów private banking,
- 5000 zł dla posiadaczy Rachunku Dla Osoby Małoletniej.
Dla nowych klientów bankowości internetowej limit ten ustawiliśmy automatycznie na poziomie 25 000 zł, a dla klientów private banking - 50 000 zł.
W celu bezpieczeństwa dla naszych nowych klientów bankowości internetowej limit początkowy zmniejszyliśmy i wynosi 25 000 zł. Początkowa wartość limitu dla pojedynczej transakcji to 1000 zł.
Wartości limitów można łatwo zmienić. Po zalogowaniu się do bankowości internetowej należy w Ustawieniach wybrać Limity transakcji Następnie określ wysokość dziennego limitu transakcji oraz limitu pojedynczej transakcji. Po prawidłowej autoryzacji zmienimy Twoje limity transakcji.
Limitowi transakcji w bankowości internetowej, powyżej których nie realizujemy dyspozycji Klienta, nie podlegają:
- transakcje pomiędzy Twoimi rachunkami, które dla Ciebie prowadzimy w ramach VeloBanku (w tym ustanowienie zlecenia stałego/jednorazowego, zerwanie lokaty, modyfikacja lokaty, polegająca na zmianie rachunku do zwrotu środków na Twój rachunek, który dla Ciebie prowadzimy),
- transakcje płatnicze stanowiące uznanie rachunków kredytowych prowadzonych przez VeloBank,
- transakcje płatnicze na poczet produktów inwestycyjnych oraz ubezpieczeniowych oferowanych przez VeloBank. Dyspozycje zlecane z poziomu bankowości internetowej są ograniczone limitami zgodnie z Regulaminem rachunków bankowych, kart debetowych oraz Bankowości Elektronicznej oraz Komunikatem dla Użytkowników Bankowości Elektronicznej.