W jaki sposób aktywować bankowość internetową?
Jeśli nie masz dostępu do bankowości internetowej, a masz aktywny produkt typu rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy, lokata, kredyt czy karta kredytowa, możesz ją aktywować:
- podczas wizyty w placówce,
- podczas kontaktu z infolinią pod numerem telefonu +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01. Infolinia dla klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia jest zgodny z taryfą Twojego operatora.
Gdy do nas zadzwonisz wybierz opcję Klienta Indywidualnego, a następnie połączenie z konsultantem. Aby aktywować bankowość elektroniczną przez infolinię musisz posiadać aktualny numer telefonu oraz adres mejlowy w systemie banku.
Jeśli nigdy nie posiadałeś/aś żadnego produktu w VeloBanku, wnioskując o dowolny produkt przez stronę internetową możesz otrzymać również dostęp do bankowości internetowej.