Czy korzystanie z aplikacji mobilnej banku jest bezpieczne?
Stosujemy szereg zabezpieczeń, aby Bankowość Mobilna była bezpieczna dla naszych Klientów:
- Hasło do logowania – logowanie do aplikacji jest zabezpieczone jednym z haseł: tradycyjnym hasłem składającym się z 4-20 znaków lub tzw. „wężykiem” czyli znakiem graficznym, biometrią (odciskiem palca lub skanem twarzy).
- PIN – transakcje wykonywane przez aplikację wymagają zwykle potwierdzenia kodem PIN.
- Limity – operacje wykonywane przez aplikację są ograniczone dwoma rodzajami limitów: pojedynczej transakcji oraz dziennym.
- Blokowanie aplikacji – dostęp do aplikacji można w każdej chwili zablokować w Bankowości Internetowej.
- Automatyczne wylogowanie – w Bankowości Mobilnej został zastosowany mechanizm automatycznego wylogowania po 3 minutach braku aktywności.
- Szyfrowanie danych – dane przekazywane są przy użyciu bezpiecznego protokołu SSL
Ty też możesz zadbać o to, aby korzystanie z bankowości mobilnej było bardziej bezpieczne:
- Pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa
- Stwórz silne hasło do systemów Bankowości Internetowej i Mobilnej
- Aktualizuj Przeglądarkę i Bankowość Mobilną do najnowszej wersji
- Chroń swoje dane uwierzytelniające do Bankowości Internetowej i Mobilnej
Więcej informacji o zasadach bezpiecznego bankowania znajdziesz tutaj