Jakie czynności mogę wykonać poprzez Bankowość Mobilną?
W Bankowości Mobilnej:
- sprawdzisz stan konta, który jest widoczny na głównym ekranie aplikacji. Stan konta możesz także sprawdzić przed zalogowaniem - Sprawdź sczegóły tutaj
- sprawdzisz stan swoich oszczędności,
- wykonasz przelew,
- założysz, edytujesz i zerwiesz lokatę,
- założysz, edytujesz i zerwiesz lub zakończysz zlecenie stałe,
- możesz zarządzać swoimi kartami, zarówno kredytowymi jak i debetowymi w zakresie: aktywacji, zablokowania, odblokowania i zastrzeżenia karty. Możesz także zmienić limity transakcji, nadać lub zmienić PIN do karty, wykonać spłatę karty kredytowej oraz przelew z karty,
- sprawdzisz swoje kredyty gotówkowe, hipoteczne i limity kredytowe
- doładujesz telefon,
- możesz tworzyć archiwum paragonów – zrób zdjęcie paragonu i przypisz je do odpowiedniej transakcji,
- możesz do nas napisać lub zadzwonić poprzez zakładkę Kontakt. Dzwoniąc z aplikacji po zalogowaniu jesteś od razu zweryfikowany jako Klient bez podawania hasła do Bankowości Telefonicznej.
- możesz pobrać wyciągi z konta i zmienić formę ich otrzymywania,
- możesz zarządzać kanałami dostępu np. zablokować/odblokować kanały dostępu do Banku, sprawdzić udane i nieudane logowania do Bankowości Internetowej, sprawdzić listę aktywnych urządzeń i je odłączyć,
- złożysz oświadczenie CRS/Euro Fatca.