Jak wybrać odpowiednią opcję w smartfonie podczas połączenia z Infolinią?
Zdajemy sobie sprawę, że nowe technologie bywają trudne. Jednak gdy się do nich przyzwyczaimy, dochodzimy do wniosku, że w bardzo prosty sposób ułatwiają nam życie. Kiedy wykonujemy połączenie ze smartfona, klawiatura najczęściej przestaje być widoczna, a na ekranie wyświetlane są szczegóły bieżącego połączenia. W momencie gdy lektor prosi nas o wybór opcji (np. „wybierz 3”), powinniśmy wiedzieć, jak skorzystać z klawiatury w trakcie rozmowy.
Gdy podczas trwającego połączenia spojrzymy na telefon, powinniśmy ujrzeć na ekranie ikonkę o nazwie klawiatura, przyciski lub panel numeryczny. Najczęściej ma ona również symbol klawiatury składającej się z 9 przycisków. Po jej wybraniu jesteśmy w stanie wprowadzić cyfry i znaki, które przekierują nas do wybranych opcji. Jeśli nie możemy takiego przycisku znaleźć, to najprawdopodobniej klawiatura będzie dostępna pod przyciskiem Opcje lub Więcej.
Niestety każdy telefon jest inny i wszystko zależy od marki telefonu, jego modelu i systemu operacyjnego, dlatego nie możemy Ci jednoznacznie wskazać lokalizacji tej opcji.