Jak zalogować się do Bankowości Telefonicznej?
Aby zalogować się do Bankowości Telefonicznej potrzebujesz loginu, który otrzymałeś mailem oraz hasła, które otrzymałeś SMS-em.
Hasło do Bankowości Telefonicznej możesz zmienić w Bankowości Internetowej w sekcji Ustawienia -> Kanały dostępu - Telefon.
Jeśli posiadasz te dane, zadzwoń na Infolinię pod numer +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 i wybierz kolejno korzystając z klawiatury telefonu:
- Opcję Klienta Indywidualnego
- Logowanie do Bankowości Telefonicznej
- W kolejnym kroku wprowadź swój 8, 9 lub 10 cyfrowy login przesłany e-mailem i wciśnij #
- Następnie lektor poprosi Cię o wprowadzenie wszystkich cyfr z hasła do Bankowości Telefonicznej, które wysłaliśmy do Ciebie SMS-em. Hasło to mogłeś także zmienić na swoje własne.
Gdy wprowadzisz prawidłowe dane, usłyszysz komunikat o poprawnym logowaniu do Bankowości Telefonicznej. Dopiero wtedy możesz w pełni skorzystać z naszych usług telefonicznych.