W jaki sposób otrzymam dostępy, czyli login i hasło do Bankowości Telefonicznej?
W momencie aktywacji Bankowości Internetowej i Telefonicznej otrzymasz:
- jeden login, który służy do logowania się do Bankowości Internetowej i Telefonicznej. Składa się on z 8, 9 lub 10 cyfr i jest wysyłany mailem;
- hasło do Bankowości Telefonicznej, składające się z 8 cyfr. Jest ono wysyłane SMS-em;
- hasło do Bankowości Internetowej, składające się z 14 znaków. Jest ono wysyłane SMS-em.
Do zalogowania się do Bankowości Telefonicznej wystarczy login i hasło dotyczące tej bankowości.
W przypadku utraty danych do logowania możesz:
- zadzwonić na Infolinię pod numer telefonu +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 i wybrać opcję Klienta Indywidualnego, a następnie połączenie z konsultantem. Po krótkiej weryfikacji wyślemy Ci dane do logowania. Infolinia dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu (z wyjątkiem obsługi produktów samochodowych i hipotecznych, które obsługiwane są od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty w godzinach 8.00 – 16.00).
- udać się do Placówki Banku.
Znajdź najbliższą Placówkę