Gdzie i jak mogę ją zablokować lub zastrzec kartę?
Kartę możesz zablokować lub zastrzec w Bankowości Internetowej, Mobilnej lub telefonicznie przez Infolinię banku oraz w oddziale banku.
ZABLOKUJ KARTĘ W BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ:
- zaloguj się do Bankowości Internetowej,
- wybierz zakładkę Karty, tam wyświetlą się wszystkie posiadane przez Ciebie karty,
- następnie wybierz przycisk Szczegóły przy karcie, której dyspozycja ma dotyczyć. W tym widoku pojawia się opcja Zastrzeż kartę i Zablokuj kartę. Po wciśnięciu wybranej opcji i kliknięciu Zapisz,
- następnie dostaniesz kod autoryzacyjny w wiadomości SMS. Potwierdź operację otrzymanym kodem SMS, a Twoja karta zostanie zablokowana.
ZABLOKUJ KARTĘ W BANKOWOŚCI MOBILNEJ:
- zaloguj się do Bankowości Mobilnej,
- w menu głównym aplikacji w sekcji Moje produkty wybierz opcję Karty,
- w odpowiedniej zakładce (karty są podzielone na zakładki: Karty debetowe i Karty Kredytowe) znajdź kartę, którą chcesz zastrzec i wybierz przycisk Szczegóły karty,
- następnie kliknij w przycisk Zablokuj lub Zastrzeż, dostępny na dole ekranu,
- na kolejnym ekranie odczytaj potwierdzenie zablokowania/zastrzeżenia karty i wybierz przycisk Odblokuj kartę lub Zastrzeż kartę,
- potwierdź tę operację kodem PIN do Bankowości Mobilnej, a Twoja karta zostanie zablokowana lub zastrzeżona.
ZABLOKUJ KARTĘ PRZEZ INFOLINIĘ:
- Zadzwoń pod dedykowany zastrzeżeniom numer telefonu +48 32 604 31 61 i poczekaj na zgłoszenie się konsultanta lub zadzwoń pod numer Infolinii +48 664 919 797 wybierz opcję nr 1 – Zastrzeżenie karty płatniczej.
Ważne: Pamiętaj, że zablokowaną kartę będziesz mógł później odblokować i korzystać z niej w przyszłości. W przypadku zastrzeżenia karty konieczne będzie zamówienie nowej.