W jakim terminie i w jaki sposób Bank wysyła kartę?
Zamówiona karta płatnicza zostanie wysłana przez bank na Twój adres korespondencyjny listem zwykłym w ciągu kilku dni od złożenia wniosku. Adres ten powinien być zgodny ze wskazanym w systemach VeloBanku.
Możesz również złożyć dyspozycję zamówienia karty i przesłania jej kurierem. Złożenie takiej dyspozycji jest płatne zgodnie z:
- dla kart debetowych – w Tabeli Opłat i Prowizji do Kont Osobistych dla Klientów Indywidualnych (sekcja Karty Debetowe).
- dla kart kredytowych – w Tabeli Opłat i Prowizji dla Kart Kredytowych
Dodatkowo karta debetowa może być wydana również bezpośrednio podczas wizyty w oddziale VeloBanku.
WAŻNE: Pamiętaj jednak, że taka karta jest niespersonalizowana co oznacza, że choć jest przypisana do Ciebie, nie ma na niej Twojego imienia i nazwiska.