Kiedy mogę zerwać lokatę?
Aktywną lokatę możesz zerwać w dowolnym momencie jej trwania.
Czy mogę zerwać lokatę na dowolny rachunek?
Lokatę możesz zerwać na:
- Twoje konto w naszym banku;
- Konto w innym banku, z którego opłaciłeś zrywaną lokatę (nie możesz edytować numeru tego konta).
Do zwrotu środków z lokaty walutowej możesz wskazać tylko swój rachunek w naszym banku, najlepiej w tej samej walucie co lokata.
Jak zerwać lokatę?
- zaloguj się do Bankowości Internetowej/Mobilnej,
- wybierz zakładkę Lokaty, a następnie przycisk Zerwij przy lokacie, którą chcesz zerwać,
- wyświetlimy dwa pola do wskazania dyspozycji:
- Zerwij lokatę lub
- Zobacz całą ofertę i przenieś środki na nową lokatę,
- wybierz z listy konto do zwrotu środków z lokaty,
- kliknij Zapisz.
Co jeszcze musisz wiedzieć?
- jeśli zrywasz lokatę, tracisz odsetki (chyba że zapisy w Tabeli Oprocentowania Lokat Terminowych mówią inaczej);
- jeśli przelew jest na Twoje konto w naszym banku, środki od razu się na nim pojawią;
- jeśli zlecisz przelew do innego banku na rachunek, z którego opłaciłeś zrywaną lokatę, środki będą wysłane zgodnie z naszymi sesjami wychodzącymi;
- jeśli nie możesz wybrać żadnego rachunku do przelewu, zerwanie lokaty możesz zlecić na Infolinii pod numerem +48 664 919 797, po zalogowaniu się do Bankowości Telefonicznej oraz w najbliższym oddziale banku;
- limity kwotowe poleceń przelewów określa Komunikat Zasady realizacji transakcji płatniczych dla osób fizycznych w VeloBank S.A.