Przed zakupem ubezpieczenia koniecznie przeczytaj Ogólne Warunki Ubezpieczenia do kredytu hipotecznego VeloBezpieczny indeks VELO/HIPOCPI_ 3_1.0/2023 – w dokumencie znajdziesz szczegółowy zakres ochrony, ograniczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności.
OWU oraz pozostałe dokumenty dostępne są na stronie banku https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/ubezpieczenia lub w placówkach VeloBanku.
Ubezpieczenie do kredytu hipotecznego VeloBezpieczny oferowane jest do umowy kredytu hipotecznego. Ubezpieczenie możesz zawrzeć na okres od dnia uruchomienia Kredytu (nie wcześniej jednak niż Dzień zawarcia Umowy ubezpieczenia), do dnia wskazanego w Umowie Kredytu w dniu jej zawarcia jako dzień spłaty Kredytu (i nie dłużej niż do dnia, w którym Ochrona ubezpieczeniowa wygaśnie), na kwotę do 2 500 000 zł (całkowita kwota Kredytu).
Ubezpieczycielem jest Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 78, (kod pocztowy: 00-084) - w przypadku ryzyka śmierci, całkowitej niezdolności do pracy lub samodzielnej egzystencji i poważnego zachorowania oraz Cardif Assurances Risques Divers S.A. Odział w Polsce z siedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 78, (kod pocztowy: 00-844) - w przypadku ryzyka pobytu w szpitalu i utraty pracy.
VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie pełni rolę agenta ubezpieczeniowego, wpisanego do rejestru pośredników ubezpieczeniowych pod numerem 11254447/A. Agent działa na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń.
Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Produkt oferuje VeloBank S.A.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na velobank.pl/slownik.
VeloBank S.A., w zakresie oferowanego produktu ubezpieczeniowego stosuje zasady określone w Rekomendacji U z dnia 24 czerwca 2014 r. dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz w „Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi” wydanej przez Związek Banków Polskich. Postępowanie przez Bank zgodnie z dobrymi praktykami zapewnia Naszym Klientom między innymi rzetelną i przejrzystą informację dotyczącą objęcia ochroną ubezpieczeniową oraz wysokie standardy obsługi.
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego, o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej, uprzejmie informujemy, że 11 października 2015 r. zmianie uległy zasady składania i rozpatrywania reklamacji na usługi świadczone przez podmioty rynku finansowego. Ustawa umożliwia wprowadzenie szeregu ułatwień komunikacji z instytucjami finansowymi oraz precyzyjnie definiuje sposób oraz terminy udzielania odpowiedzi na reklamacje.
Zapoznaj się z zasadami składania i rozpatrywania reklamacji przez Towarzystwa Ubezpieczeń współpracujące z VeloBank S.A.