Serdecznie zachęcamy do kontaktu z naszym Bankiem. Każda zgłoszona sprawa to dla nas źródło wiedzy o Państwa oczekiwaniach, o tym co jeszcze możemy zrobić, aby współpraca z naszym Bankiem przebiegała zawsze w sposób harmonijny i satysfakcjonujący.
Rzecznik Klienta VeloBank S.A. Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C 00-843 Warszawa
Proces składania reklamacji
W trosce o Klientów nieusatysfakcjonowanych jakością usługi, czy też zaoferowanym produktem finansowym przygotowaliśmy możliwość zgłoszenia reklamacji.
VeloBank S.A. działa zgodnie z zasadami opublikowanymi przez Komisję Nadzoru Finansowego, przyjętymi w Kanonie Dobrych Praktyk Rynku Finansowego oraz z Zasadami Dobrej Praktyki Bankowej opublikowanymi przez Komisję Etyki Bankowej przy Związku Banków Polskich. VeloBank S.A., jako instytucja finansowa podlega nadzorowi Komisji Nadzoru Finansowego. Szczegółowe informacje wraz z danymi adresowymi dostępne są na stronie internetowej wymienionej instytucji.