Obsługa Klientów z niepełnosprawnościami
- Strona główna
- Obsługa Klientów z niepełnosprawnościami
W naszym Banku chcemy, żeby każdy Klient mógł skorzystać bez przeszkód ze wszystkich oferowanych usług i produktów.
Klienci z niepełnosprawnościami mają możliwość skorzystania ze specjalnie dostosowanych placówek (na naszej stronie oznaczonych ikoną ) oraz zamówienia odpowiednio przygotowanych dokumentów dotyczących oferowanych przez Bank rozwiązań.
Zgodnie z Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, możesz zawnioskować o wzory dokumentów w następującej formie:
- nagranie audio
- nagranie wizualne treści w polskim języku migowym
- dokumenty z wielkością czcionki wygodną do czytania
- wydruk w alfabecie Braille'a.
Jeżeli chcesz zawnioskować o odpowiednio przygotowany dokument możesz to zrobić:
- przez stronę www - formularz znajdziesz na velobank.pl/kontakt/zamawianie-dokumentow
- przez infolinię:
Dla Klientów indywidualnych VeloBanku z telefonu stacjonarnego lub komórkowego: +48 664 919 797.
Dla Klientów Bankowości Premium z telefonu stacjonarnego lub komórkowego: +48 22 203 03 03.
Dla Klientów firmowych VeloBanku z telefonu stacjonarnego: +48 608 019 700 lub komórkowego: +48 (32) 604 30 25.
(Opłata za połączenie według taryfy operatora) - w każdym naszym Oddziale – listę naszych Oddziałów znajdziesz tutaj.
Cały czas wprowadzamy kolejne udogodnienia, ponieważ zależy nam na tym, żeby każdy Klient miał dostęp do naszych rozwiązań.
Jeżeli chcesz nam przekazać swoje uwagi – skontaktuj się z nami telefonicznie lub odwiedź naszą najbliższą placówkę.
Zapraszamy do kontaktu.