[NBD] - Obszary pracy - Praca w CC
Praca w Contact Center
Praca w Contact Center
Obszar Contact Center można porównać do telefonicznego centrum dowodzenia. Dzieli się na dwa departamenty operacyjne: Departament Obsługi Klienta, który obsługuje połączenia przychodzące i Departament Sprzedaży Zdalnej, który zajmuje się połączeniami wychodzącymi. Dodatkowo Obszar obsługuje Klientów w innych kanałach zdalnych, takich jak chat czy e-mail. Ponad 300 Doradców odbiera miesięcznie około 75 tysięcy połączeń i wykonuje ich blisko 110 tysięcy, oferując pełne wsparcie Klientom Banku. Działanie Obszaru Contact Center uzupełniają jednostki wsparciowe zajmujące się planowaniem, monitoringiem, jakością i zwiększeniem efektywności operacyjnej.
Obszar Contact Center to świetne miejsce do rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości. Nie tylko zyskasz i rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne i sprzedażowe, ale także w zakresie analizy danych czy weryfikacji standardów jakościowych.
Jakich Kandydatów szukamy?
Zwracamy uwagę przede wszystkim na motywację do pracy z Klientem oraz produktami bankowymi. Nie wymagamy wiedzy z zakresu bankowości, ale oczekujemy gotowości do zdobywania nowych umiejętności oraz ciągłego doskonalenia kompetencji, a także nastawienia na wysoką jakość obsługi Klienta. Ze względu na specyfikę pracy w Contact Center od kandydatów oczekujemy znajomości poprawnej polszczyzny, nienagannej dykcji, odporności na stres oraz wysokiej kultury osobistej.
Docelowym miejscem pracy pracowników Contact Center jest Warszawa, ale w obecnej sytuacji zapewniamy pracę zdalną.