podczas codziennego użytkowania karty
za szkody wyrządzone innym osobom podczas wykonywania czynności życia prywatnego
NNW w podróży i ochrona bagażu
honorarium prawnika i tłumacza w celu obrony interesów prawnych
na podstawie standardowych dokumentów
dostosowany do potrzeb Klienta
związanych z przystąpieniem do ubezpieczenia
ubezpieczenie jest bezpłatne dla klienta - składkę w całości pokrywa Bank
Zdarzenie ubezpieczeniowe | Suma ubezpieczenia |
Nieuprawnione użycie Karty | 50 euro |
Utrata pobranej Gotówki | 6 000 PLN |
Utrata/uszkodzenie Zakupów | 5 000 PLN |
Ubezpieczenie utraty rzeczy osobistych |
Łącznie 4000 PLN, przy czym: do 1000 PLN – zwrot kosztów wymiany oraz zakupu nowego zamka i kompletu kluczy do miejsca zamieszkania, do 1000 PLN – zwrot kosztów wymiany i zakupu nowego zamka do pojazdu wraz z kompletem kluczy, lub pokrycie kosztów dorobienia kompletu kluczy oraz kosztów niezbędnego przeprogramowania systemów alarmowych, Koszty wydania dokumentów (dowodu osobistego, prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego pojazdu, paszportu, biletu okresowego, Karty, karty pobytu) – zwrot kosztów wydania przez właściwy urząd nowych dokumentów, koszty wykonania fotografii niezbędnych do ich wydania; koszty przerejestrowania pojazdu i wydania nowych tablic rejestracyjnych, 200 PLN / 1 raz w Roku ubezpieczeniowym – zwrot kosztów zakupu nowego portfela, 300 PLN / 1 raz w Roku ubezpieczeniowym – zwrot kosztów zakupu nowej torebki/torby lub teczki, do 1000 PLN / 1 raz w Roku ubezpieczeniowym – zwrot kosztów zakupu nowego telefonu komórkowego, oraz do 500 PLN / 1 raz w Roku ubezpieczeniowym – zwrot kosztów za wydanie przez właściwego operatora sieci telefonii komórkowej nowej karty SIM oraz do 500 PLN / 1 raz w Roku ubezpieczeniowym - zwrot za koszt rozmów do czasu zastrzeżenia karty/numeru, 500 PLN / 1 raz w Roku ubezpieczeniowym – zwrot Gotówki znajdującej się w portfelu/torebce/torbie lub teczce. |
Assistance Pomocy prawnej | 10 000 PLN – na jedno i wszystkie zdarzenia zaistniałe w Roku ubezpieczeniowym. |
Odpowiedzialność cywilna w życiu prywatnym | 50 000 PLN – na jedno i wszystkie zdarzenia zaistniałe w Roku ubezpieczeniowym; każdorazowa wypłata odszkodowania powoduje zmniejszenie sumy gwarancyjnej o kwotę wypłaconego odszkodowania, aż do chwili całkowitego jej wyczerpania. |
Ubezpieczenie Bezpieczna Podróż |
Suma ubezpieczenia wynosi 100 000 PLN, bez względu na liczbę pozostałych ważnych Kart wydanych danemu Ubezpieczonemu. Świadczenia: 1) Jeżeli w wyniku Nieszczęśliwego wypadku Ubezpieczony dozna uszkodzenia ciała które w sposób bezpośredni i niezależny od innych przyczyn będzie skutkowało w ciągu 12 miesięcy od dnia wypadku powstaniem uszczerbku wymienionego w § 30 OWU, to Ubezpieczyciel wypłaci świadczenie określone w OWU jako procent Sumy ubezpieczenia, 2) W przypadku wystąpienia więcej niż jednego uszczerbku, o którym mowa w pkt 1) powyżej, świadczenie będzie wypłacane z tytułu większego uszczerbku poniesionego przez Ubezpieczonego w wyniku jednego wypadku. |
Ubezpieczenie opóźnienie bagażu, opóźnienie odlotu |
Suma ubezpieczenia bez względu na liczbę pozostałych ważnych Kart wydanych danemu Ubezpieczonemu wynosi: 1) Opóźnienie Odlotu - 250 PLN za każdą pełną godzinę opóźnienia, następującą powyżej trzech godzin, nie więcej niż 2 000 PLN, 2) Opóźnienie Bagażu - 250 PLN za każdą pełną godzinę opóźnienia, następująca powyżej trzech godzin, nie więcej niż 2 000 PLN. Suma ubezpieczenia ulega pomniejszeniu o wypłacone odszkodowania. Niewykorzystana w ciągu jednego Roku ubezpieczeniowego Suma ubezpieczenia nie przechodzi na kolejny Rok ubezpieczeniowy. Suma ubezpieczenia ulega odnowieniu na kolejny Rok ubezpieczeniowy. |
Assistance w trakcie podróży za granicą |
Koszty leczenia (konsultacje, badania, pobyt w szpitalu, transport medyczny, opieka pielęgniarki, leczenie stomatologiczne) - 100 000 PLN Koszty transportu medycznego do miejsca zamieszkania lub placówki medycznej na terenie RP - 60 000 PLN Koszty transportu zwłok / zakup trumny - 10 000 PLN Wizyta Osoby bliskiej (transport) - 3 000 PLN Wizyta Osoby bliskiej (nocleg) - 3 000 PLN |
Ubezpieczenie na wypadek utraty Bagażu podróżnego |
Suma ubezpieczenia wynosi 3 000 PLN z tytułu wszystkich zdarzeń zaistniałych w danym Roku ubezpieczeniowym. Suma ubezpieczenia ulega pomniejszeniu o wypłacone odszkodowania. Niewykorzystana w ciągu jednego Roku ubezpieczeniowego Suma ubezpieczenia nie przechodzi na kolejny Rok ubezpieczeniowy. Suma ubezpieczenia ulega odnowieniu na kolejny Rok ubezpieczeniowy. W przypadku szkody całkowitej świadczenie wypłacane jest w wysokości rzeczywistej wartości utraconego Bagażu podróżnego. W przypadku uszkodzenia przedmiotów wchodzących w skład Bagażu podróżnego wypłaca się świadczenie w wysokości kosztów naprawy. Jeśli koszty naprawy przekraczają wartość przedmiotu, ubezpieczyciel wypłaca świadczenie w wysokości jego rzeczywistej wartości, rozumianej jako kwotę, za jaką można nabyć przedmiot o tym samym przeznaczeniu, standardzie i jakości. |
Ochroną może być objęta każda osoba fizyczna, która w dniu złożenia Wniosku spełnia jednocześnie poniższe warunki:
Ubezpieczenie jest bezpłatne dla klienta - składkę w całości pokrywa Bank.
W przypadku zajścia zdarzenia losowego, ubezpieczony zobowiązany jest:
Ochrona ubezpieczeniowa oferowana jest na podstawie zawartej indywidualnej Umowy ubezpieczenia, w której Posiadacz Karty wydanej do VeloKonta Private Banking występuje jednocześnie jako Ubezpieczający oraz Ubezpieczony.
Przed podpisaniem wniosku o zawarcie Umowy ubezpieczenia prosimy o zapoznanie się z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia Pakiet Ochrona Karty dla klientów Private Banking oraz kosztami ubezpieczenia. Należy zwrócić uwagę szczególnie na zakres ochrony ubezpieczeniowej, sumę ubezpieczenia, warunki zawarcia Umowy ubezpieczenia, zasady odstąpienia lub wypowiedzenia Umowy ubezpieczenia oraz ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności Towarzystwa Ubezpieczeń.
Bank działa na podstawie udzielonego mu przez towarzystwo ubezpieczeń Pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjnych.
VeloBank S.A., w zakresie oferowanego produktu ubezpieczeniowego stosuje zasady określone w Rekomendacji U z dnia 24 czerwca 2014 r. dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz w „Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi” wydanej przez Związek Banków Polskich. Postępowanie przez Bank zgodnie z dobrymi praktykami zapewnia Naszym Klientom między innymi rzetelną i przejrzystą informację dotyczącą objęcia ochroną ubezpieczeniową oraz wysokie standardy obsługi.
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
Zapoznaj się z zasadami składania i rozpatrywania reklamacji przez poszczególne Towarzystwa Ubezpieczeń współpracujące z VeloBank S.A.
Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.velobank.pl/slownik